Wspólne Świętowanie na Skwerku Miejskim – Relacja z...
W niedzielę, 7 grudnia 2025 roku, na Skwerku Miejskim w Krośniewicach odbyła się wyjątkowa Wigilia Miejska, która zgromadziła wielu mieszkańców gminy. Wydarzenie, zorganizowane przez Panią Burmistrz Krośniewic oraz...
Burmistrz Krośniewic informuje o możliwości wzięcia udziału w naborze do wniosku o dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Krośniewice, realizowanym przez Związek Gmin Regionu...
Przewodniczący Rady Miejskiej w Krośniewicach Daniel Modliński pełni dyżur dla interesantów w środy w godz. 16:00 - 17:00 w Urzędzie Miejskim w Krośniewicach (ul. Poznańska 5, pok. nr 3). Więcej informacji w Biurze...
Kasa Urzędu Miejskiego w Krośniewicach jest czynna w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 8:00 - 13:30; w środy w godz. 8:00 - 14:30 oraz w piątki w godz. 8:00 - 12:30
24.03.2020 - 09:46 Pomoc społeczna Komunikaty +
Pomimo ograniczeń, wynikających z zaleceń służb sanitarnych w związku z koronawirusem, placówki ZUS na bieżąco realizują wypłaty świadczeń.
Zakład na bieżąco wypłaca nie tylko emerytury i renty, ale również inne świadczenia, w tym np. zasiłek pogrzebowy, opiekuńczy, czy chorobowy. Bez zakłóceń ZUS wypłaca także zwaloryzowane emerytury i renty. Od marca podwyżki objęły ponad 8 mln świadczeniobiorców. Koszt tegorocznej waloryzacji rent i emerytur to 9,2 mld zł.
Przypominamy
W środę (18 marca) ZUS wzmocnił swoją infolinię i uruchomił trzy nowe numery telefonów obsługiwanych przez ekspertów.
Klienci mogą dzwonić na dodatkowe numery telefonów, pod którymi pracownicy Zakładu odpowiadają na pytania w najważniejszych aktualnie sprawach. Pod trzema dodatkowymi numerami telefonu pracownicy ZUS dyżurują w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7–15.
Dzwoniąc pod numer 22 290 87 01 każdy może uzyskać informacje na temat obsługi w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także na temat obsługi w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły.
Drugi uruchomiony numer 22 290 87 02 to obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców, a trzeci - 22 290 87 03 to obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.
Nadal działa również ogólna infolinia ZUS pod numerem 22 560 16 00. Konsultanci obsługują ją w godzinach 7-18 w dni robocze.
Pytania do ZUS można wysyłać również mailem na adres
cot(at)zus.pl. Wysłanie zapytania jest także możliwe po zalogowaniu do naszej Platformy Usług Elektronicznych.
We wszystkich placówkach ZUS przygotowano dla klientów wyodrębnione strefy, w których można samodzielnie złożyć wnioski, bez kontaktu osobistego z pracownikami Zakładu. Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i obsługę spraw w sposób niezakłócony.
Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa łódzkiego
|
|
Glos_815.m4a | m4a | 1,16 MB |