Wspólne Świętowanie na Skwerku Miejskim – Relacja z...
W niedzielę, 7 grudnia 2025 roku, na Skwerku Miejskim w Krośniewicach odbyła się wyjątkowa Wigilia Miejska, która zgromadziła wielu mieszkańców gminy. Wydarzenie, zorganizowane przez Panią Burmistrz Krośniewic oraz...
Burmistrz Krośniewic informuje o możliwości wzięcia udziału w naborze do wniosku o dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Krośniewice, realizowanym przez Związek Gmin Regionu...
Przewodniczący Rady Miejskiej w Krośniewicach Daniel Modliński pełni dyżur dla interesantów w środy w godz. 16:00 - 17:00 w Urzędzie Miejskim w Krośniewicach (ul. Poznańska 5, pok. nr 3). Więcej informacji w Biurze...
Kasa Urzędu Miejskiego w Krośniewicach jest czynna w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 8:00 - 13:30; w środy w godz. 8:00 - 14:30 oraz w piątki w godz. 8:00 - 12:30
08.01.2021 - 10:22 Bezpieczeństwo Ogłoszenia +
Oszust kontaktował się z emerytami tłumacząc, że jest z ZUS-u i że w danych emeryta jest pewna nieścisłość, która może spowodować, że wypłata trzynastej emerytury nie zostanie wypłacona.
Nie dajmy się nabrać. Osoby uprawnione otrzymają trzynastą emeryturę w ten sam sposób jak świadczenia, które otrzymują co miesiąc. Jeśli emeryt otrzymuje swoje świadczenie na konto, trzynasta emerytura będzie przelana na to samo konto, a jeśli emeryturę co miesiąc przynosi listonosz, to w ten sam sposób przekazane zostanie trzynaste świadczenie. W sprawie trzynastej emerytury nie składa się żadnych wniosków. ZUS sam weryfikuje uprawnienia. Nie dajmy się wiec też oszukać na ewentualnie oferowaną pomoc w napisaniu niepotrzebnego wniosku.
Pamiętajmy też, że ZUS sprawy z klientami załatwia listownie lub w placówkach Zakładu, a także poprzez uwierzytelniony profil na Platformie Usług Elektronicznych. Osobiste odwiedzenie klientów przez pracowników ZUS w ich domach jest wyjątkowo rzadkie. Dotyczy sytuacji, gdy przeprowadzana jest kontrola wykorzystania zwolnień lekarskich lub kontrola płatnika składek, którego siedziba firmy jest jednocześnie miejscem jego zamieszkania.
Jeżeli ktokolwiek ma wątpliwości, co do tożsamości osoby podającej się za pracownika ZUS powinien skontaktować się ZUS dzwoniąc do Centrum Obsługi Telefonicznej pod numer: 22 560 16 00.
Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS
województwa łódzkiego
|
|
Glos_1348.m4a | m4a | 2,01 MB |
|
|
1200px-ZUS_logo.svg.png | png | 30,28 kB |
|
|
csm_1200px-ZUS_logo.svg_a944fabc91.png | png | 14,76 kB |