Nowe miejsca opieki w Żłobku Gminnym w Krośniewicach –...

20 maja 2025 roku to ważna data dla rodzin z gminy Krośniewice! Tego dnia w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi odbyło się uroczyste podpisanie umowy na dofinansowanie projektu „Utworzenie 16 nowych...
Dziś, w środę 14 maja 2025 roku, Gmina Krośniewice zorganizowała wyjątkowe spotkanie z potencjalnymi inwestorami, poświęcone terenom inwestycyjnym przygotowanym na sprzedaż. Wydarzenie, współorganizowane z Łódzką...
W dniu dzisiejszym Pani Burmistrz Krośniewic Katarzyna Erdman podpisała protokół odbioru prac związanych z zadaniem „Uporządkowanie Zabytkowego Parku Rodziny Rembielińskich w Zespole Pałacowo-Parkowym w...
Kasa Urzędu Miejskiego w Krośniewicach jest czynna w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 8:00 - 13:30; w środy w godz. 8:00 - 14:30 oraz w piątki w godz. 8:00 - 12:30
08.01.2021 - 10:22 Bezpieczeństwo Ogłoszenia +
Oszust kontaktował się z emerytami tłumacząc, że jest z ZUS-u i że w danych emeryta jest pewna nieścisłość, która może spowodować, że wypłata trzynastej emerytury nie zostanie wypłacona.
Nie dajmy się nabrać. Osoby uprawnione otrzymają trzynastą emeryturę w ten sam sposób jak świadczenia, które otrzymują co miesiąc. Jeśli emeryt otrzymuje swoje świadczenie na konto, trzynasta emerytura będzie przelana na to samo konto, a jeśli emeryturę co miesiąc przynosi listonosz, to w ten sam sposób przekazane zostanie trzynaste świadczenie. W sprawie trzynastej emerytury nie składa się żadnych wniosków. ZUS sam weryfikuje uprawnienia. Nie dajmy się wiec też oszukać na ewentualnie oferowaną pomoc w napisaniu niepotrzebnego wniosku.
Pamiętajmy też, że ZUS sprawy z klientami załatwia listownie lub w placówkach Zakładu, a także poprzez uwierzytelniony profil na Platformie Usług Elektronicznych. Osobiste odwiedzenie klientów przez pracowników ZUS w ich domach jest wyjątkowo rzadkie. Dotyczy sytuacji, gdy przeprowadzana jest kontrola wykorzystania zwolnień lekarskich lub kontrola płatnika składek, którego siedziba firmy jest jednocześnie miejscem jego zamieszkania.
Jeżeli ktokolwiek ma wątpliwości, co do tożsamości osoby podającej się za pracownika ZUS powinien skontaktować się ZUS dzwoniąc do Centrum Obsługi Telefonicznej pod numer: 22 560 16 00.
Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS
województwa łódzkiego
![]() |
Glos_1348.m4a | m4a | 2,01 MB |
![]() |
1200px-ZUS_logo.svg.png | png | 30,28 kB |
![]() |
csm_1200px-ZUS_logo.svg_a944fabc91.png | png | 14,76 kB |