Zaproszenie na V Memoriał gen. Mieczysława...

Towarzystwo Przyjaciół Ziemi Kutnowskiej, we współpracy z LOK Kutno oraz Gminnym Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Krośniewicach, przy wsparciu Gminy Krośniewice, zaprasza na V edycję Memoriału im. gen....
Od dziś do 31 października 2025 r. wszyscy mieszkańcy Gminy Krośniewice mogą wziąć udział w głosowaniu elektronicznym.
Znamy projekty wybrane do głosowania w Budżecie Obywatelskim Gminy Krośniewice 2025/2026
W miniony weekend, 26 - 28 wrzesnia, krośniewicki stadion zamienił się w arenę wielkich sportowych emocji, a nasze miasto na trzy dni zostało stolicą polskiego softballa! To właśnie na boisku „Krośniewianki” rozegrane...
W piątek, 26 września 2025 roku, społeczność Szkoły Podstawowej im. gen. Władysława Andersa w Nowem przeżywała podniosłą uroczystość. W ramach obchodów 55. rocznicy śmierci Patrona szkoły, odsłonięto wyjątkowy mural z...
Dzięki nowemu programowi „Łódzkie dla Osiedli” wszystkie sześć osiedli w Gminie Krośniewice otrzymało po 10 000 zł na organizację wydarzeń integracyjnych, kulturalnych i historycznych dla swoich mieszkańców. Łączna...
08.01.2021 - 10:22 Bezpieczeństwo Ogłoszenia +
Oszust kontaktował się z emerytami tłumacząc, że jest z ZUS-u i że w danych emeryta jest pewna nieścisłość, która może spowodować, że wypłata trzynastej emerytury nie zostanie wypłacona.
Nie dajmy się nabrać. Osoby uprawnione otrzymają trzynastą emeryturę w ten sam sposób jak świadczenia, które otrzymują co miesiąc. Jeśli emeryt otrzymuje swoje świadczenie na konto, trzynasta emerytura będzie przelana na to samo konto, a jeśli emeryturę co miesiąc przynosi listonosz, to w ten sam sposób przekazane zostanie trzynaste świadczenie. W sprawie trzynastej emerytury nie składa się żadnych wniosków. ZUS sam weryfikuje uprawnienia. Nie dajmy się wiec też oszukać na ewentualnie oferowaną pomoc w napisaniu niepotrzebnego wniosku.
Pamiętajmy też, że ZUS sprawy z klientami załatwia listownie lub w placówkach Zakładu, a także poprzez uwierzytelniony profil na Platformie Usług Elektronicznych. Osobiste odwiedzenie klientów przez pracowników ZUS w ich domach jest wyjątkowo rzadkie. Dotyczy sytuacji, gdy przeprowadzana jest kontrola wykorzystania zwolnień lekarskich lub kontrola płatnika składek, którego siedziba firmy jest jednocześnie miejscem jego zamieszkania.
Jeżeli ktokolwiek ma wątpliwości, co do tożsamości osoby podającej się za pracownika ZUS powinien skontaktować się ZUS dzwoniąc do Centrum Obsługi Telefonicznej pod numer: 22 560 16 00.
Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS
województwa łódzkiego
![]() |
Glos_1348.m4a | m4a | 2,01 MB |
![]() |
1200px-ZUS_logo.svg.png | png | 30,28 kB |
![]() |
csm_1200px-ZUS_logo.svg_a944fabc91.png | png | 14,76 kB |