Wspólne Świętowanie na Skwerku Miejskim – Relacja z...
W niedzielę, 7 grudnia 2025 roku, na Skwerku Miejskim w Krośniewicach odbyła się wyjątkowa Wigilia Miejska, która zgromadziła wielu mieszkańców gminy. Wydarzenie, zorganizowane przez Panią Burmistrz Krośniewic oraz...
Burmistrz Krośniewic informuje o możliwości wzięcia udziału w naborze do wniosku o dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Krośniewice, realizowanym przez Związek Gmin Regionu...
Przewodniczący Rady Miejskiej w Krośniewicach Daniel Modliński pełni dyżur dla interesantów w środy w godz. 16:00 - 17:00 w Urzędzie Miejskim w Krośniewicach (ul. Poznańska 5, pok. nr 3). Więcej informacji w Biurze...
Kasa Urzędu Miejskiego w Krośniewicach jest czynna w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 8:00 - 13:30; w środy w godz. 8:00 - 14:30 oraz w piątki w godz. 8:00 - 12:30
19.08.2021 - 11:28 Ogłoszenia +
Bon jest ważny do 31 marca 2022 r. i nie podlega wymianie na gotówkę ani inne środki płatnicze. Do tego czasu trzeba zrealizować płatność, sama usługa turystyczna może odbyć się później. Płatności bonami turystycznymi przyjmuje ponad 27,7 tys. przedsiębiorców i organizacji pożytku publicznego świadczących usługi hotelarskie lub oferujących imprezy turystyczne na terenie Polski.
Warto przypomnieć, że świadczenie w formie bonu turystycznego jest przyznawane na dziecko, na które przysługuje świadczenie wychowawcze lub dodatek wychowawczy z programu "Rodzina 500 plus". Dotyczy to także dzieci, których rodzice pobierają świadczenie rodzinne za granicą i z tego powodu 500 plus im nie przysługuje. Na każde dziecko przypada jeden bon w wysokości 500 zł. W przypadku dziecka z niepełnosprawnością potwierdzoną odpowiednim orzeczeniem rodzice mogą liczyć na dodatkowy bon, również w wysokości 500 zł.
Rodzice, którzy jeszcze nie aktywowali bonu, mogą to zrobić na Platformie Usług Elektronicznych ZUS w zakładce "Ogólny". W menu bocznym trzeba wejść w zakładkę "Polski Bon Turystyczny", a następnie "Mój bon". Po potwierdzeniu swoich danych i aktywacji bonu rodzic otrzymuje specjalny kod płatności, który należy podać podmiotowi turystycznemu, który realizuje usługę turystyczną. Każda płatność bonem będzie potwierdzona jednorazowym kodem autoryzacyjnym wysłanym w SMS. Bonem turystycznym można płacić wielokrotnie aż do wyczerpania jego kwoty.
W przypadku pytań o bon turystyczny, jego aktywację i płatności zachęcamy do kontaktu ze specjalną całodobową infolinią pod numerem telefonu 22 11 22 111. Działa przez cały tydzień.
Monika Kiełczyńska
Regionalny rzecznik prasowy ZUS
województwa łódzkiego
|
|
Glos_1680.m4a | m4a | 3,18 MB |
|
|
1200px-ZUS_logo.svg.png | png | 30,28 kB |
|
|
csm_1200px-ZUS_logo.svg_a944fabc91.png | png | 14,76 kB |