Ostatnie dni głosowania w Budżecie Obywatelskim Gminy...
 
             
        do TEGO PIĄTKU 31 października 2025 r. wszyscy mieszkańcy Gminy Krośniewice mogą wziąć udział w głosowaniu elektronicznym.
 
            Gmina Krośniewice otrzymała dofinansowanie w ramach naboru prowadzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego na realizację projektu pn. „Pomoc bliżej ludzi”, którego celem jest wsparcie osób starszych,...
 
            Znamy projekty wybrane do głosowania w Budżecie Obywatelskim Gminy Krośniewice 2025/2026
 
            Kasa Urzędu Miejskiego w Krośniewicach jest czynna w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 8:00 - 13:30; w środy w godz. 8:00 - 14:30 oraz w piątki w godz. 8:00 - 12:30
 
             
                            Jeśli mamy jakieś sprawy do załatwienia w ZUS-ie przed świętami, nie odkładajmy tego na ostatnią chwilę. Warto wcześniej umówić spotkanie z ekspertem na konkretny dzień i godzinę. W ten sposób nie będziemy musieli czekać w kolejce na obsługę. Są dwa sposoby rezerwacji takiej wizyty: elektronicznie przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS lub telefonicznie.
Żeby umówić wizytę telefonicznie w I Oddziale ZUS w Łodzi lub w jednej z podlegających mu placówek (w Brzezinach, Łęczycy, Łowiczu, Zgierzu, Kutnie i na Bałutach w Łodzi) należy zadzwonić pod numer 42 638 21 61. Rezerwacja wizyt w placówkach II Oddziału ZUS w Łodzi i podlegających mu jednostkach (w Łodzi przy ul. Łęczyckiej, w Pabianicach, Zduńskiej Woli, Sieradzu, Wieluniu, Wieruszowie, Pajęcznie, Poddębicach) odbywa się pod numerem 43 824 73 20. Rezerwacja wizyt w Oddziale ZUS w Tomaszowie Mazowieckim i podległych mu placówkach (w Skierniewicach, Opocznie, Radomsku, Bełchatowie, Piotrkowie Trybunalskim, Rawie Mazowieckiej) może być dokonana pod numerem telefonu 446 468 513.
Z pracownikiem ZUS-u możemy także porozmawiać przez internet w trakcie e-wizyty, czyli wideorozmowy. Więcej informacji na temat umawiania e-wizyt można znaleźć pod adresem https://www.zus.pl/e-wizyta.
Przypominam, że sprawy urzędowe można także załatwić bez wychodzenia z domu, poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS. Przez 7 dni w tygodniu o dowolnej porze nasi klienci mogą poprzez PUE wysłać wnioski czy dokumenty do Zakładu.
Za utrudnienia związane z odbiorem dnia wolnego, przepraszamy.
|   | Głos-339.mp3 | mp3 | 2,24 MB |