KROŚNIEWICE W BUDOWIE: STRATEGICZNE PROJEKTY NA PÓŁMETKU

Gmina Krośniewice dynamicznie rozwija swoją infrastrukturę, realizując dwa kluczowe projekty współfinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Prace przy przebudowie stadionu...
Informujemy, że w związku ze stwierdzeniem ogniska choroby zakaźnej – wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI), w miejscowości Skłóty, w gminie Krośniewice Wojewoda Łódzki ustanawia na terenie Gminy Krośniewice obszary...
W związku z występowaniem ognisk ptasiej grypy u dzikiego ptactwa na terenie Polski, przypominamy o konieczności zachowania szczególnych środków ostrożności. Ptasia grypa, choć rzadko przenosi się na ludzi, stanowi...
Z przyjemnością informujemy, że Gmina Krośniewice podpisała umowę z Województwem Łódzkim na realizację zadania „𝐀𝐬𝐲𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐬𝐨𝐛𝐢𝐬𝐭𝐲 𝐨𝐬𝐨𝐛𝐲 𝐳 𝐧𝐢𝐞𝐩𝐞ł𝐧𝐨𝐬𝐩𝐫𝐚𝐰𝐧𝐨𝐬́𝐜𝐢𝐚̨” – resortowego programu 𝐌𝐢𝐧𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚 𝐑𝐨𝐝𝐳𝐢𝐧𝐲, 𝐏𝐫𝐚𝐜𝐲 𝐢...
Kasa Urzędu Miejskiego w Krośniewicach jest czynna w poniedziałki, wtorki i czwartki w godz. 8:00 - 13:30; w środy w godz. 8:00 - 14:30 oraz w piątki w godz. 8:00 - 12:30
Z Platformy Usług Elektronicznych korzysta blisko 13 mln użytkowników. To pierwszy polski e-urząd, który został udostępniony klientom ZUS-u w 2012 r.
- System jest stale rozbudowywany, dzięki czemu coraz więcej spraw związanych z ZUS-em można załatwić przez internet. Bardzo wielu naszych klientów przyzwyczaiło się do kontaktu z Zakładem online. Celem całego projektu jest stworzenie przyjaznego, dostępniejszego i bezpieczniejszego system dla osób ubezpieczonych, świadczeniobiorców i płatników składek – wyjaśnia Katarzyna Krupicka, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.
Docelowo system będzie miał prostą nawigację, intuicyjny interfejs i funkcje dostosowane do wymagań różnych grup klientów, w tym osób ze szczególnymi potrzebami. Na początku sierpnia planowane jest wdrożenie pierwszych zmian - w sposobie logowania do systemu.
Użytkownik, który będzie chciał zalogować się na PUE ZUS, zobaczy nowy ekran logowania. Przy logowaniu loginem i hasłem pojawią się nowe elementy, dzięki którym portal ma być bezpieczniejszy. Między innymi hasło będzie musiało składać się z co najmniej 12 znaków i dlatego po zalogowaniu system poprosi o zmianę hasła – informuje rzeczniczka.
Użytkownik, który poda login i hasło, będzie musiał potwierdzić logowanie kodem weryfikacyjnym. Kod otrzyma SMS-em lub e-mailem. Sposób przekazania kodu zależy od tego, jaki kanał odzyskiwania dostępu użytkownik wybrał w ustawieniach portalu (zakładka [Dane profilu] sekcja [Dane kontaktowe, kanał odzyskiwania dostępu do Twojego konta PUE]).
W kolejnym kroku użytkownik będzie mógł wybrać konto, z którego chce korzystać, zanim przejdzie do załatwiania spraw w ZUS-ie. Może to być konto indywidualne (na którym dostępne są role ogólna, świadczeniobiorcy i ubezpieczonego) lub konto płatnika (przedsiębiorcy) albo konto, do którego użytkownik ma dostęp jako pełnomocnik.
Jeśli klient wybierze konto indywidualne, przejdzie do widoku PUE i będzie mógł wybrać rolę ubezpieczonego (jeśli ją ma) lub świadczeniobiorcy albo rolę ogólną.
Inną ważną zmianą, którą zostanie wprowadzona na tym etapie jest tłumaczenie elementów eZUS na języki ukraiński i angielski.
Jeśli klient wybierze konto indywidualne, przejdzie do widoku PUE i będzie mógł wybrać rolę ubezpieczonego (jeśli ją ma) lub świadczeniobiorcy albo rolę ogólną.
Inną ważną zmianą, którą zostanie wprowadzona na tym etapie jest tłumaczenie elementów eZUS na języki ukraiński i angielski.
Katarzyna Krupicka
regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego
/MK
![]() |
eZUS audiodeskrypcja.mp3 | mp3 | 2,54 MB |