Sołectwo Szubina

Termin realizacji projektu: Od dnia 1 czerwca 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku.

Wykaz działań zrealizowanych w ramach projektu:

Zakup wyposażenie do świetlicy wiejskiej: kuchenka z piekarnikiem, warnik do wody 22L, 3 słoje 5L na stojaku
z kranikiem, 2 namioty ogrodowe, stół do tenisa stołowego i zestaw rakietek, 2 zestawy cateringowych, głośnik, listwy zasilające, przedłużacz, gaśnica, apteczka pierwszej pomocy, 2x światła dyskotekowe- kule,  mop vlleda, kosiarka w zestawie, pojemnik na odpady 240L, drabina stalowa, kosz na śmieci.  

Wartość projektu:

  • Wartość całkowita dotacji celowej 15 000,00 złotych;
  • w tym koszty poniesione 15 000,00  złotych, dotacja celowa z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego.

Opis wykonania poszczególnych działań podczas realizacji projektu: 

Zgodnie z założeniami wniosku złożonego w ramach projektu Granty sołeckie, Sołtys oraz mieszkańcy  zaangażowali się w przygotowanie miejsca w świetlicy pod nowe wyposażenie. Dzięki podjętym działaniom sołectwo może organizować wydarzenia okolicznościowe, zebrania wiejskie, pikniki na rzecz podnoszenia jakości spędzania wolnego czasu oraz integracji mieszkańców. 

Projekt finansowany z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego

 

2024

Treść