Sołectwo Szubina

Termin realizacji projektu: Od dnia 1 czerwca 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku.
Wykaz działań zrealizowanych w ramach projektu:
Zakup wyposażenie do świetlicy wiejskiej: kuchenka z piekarnikiem, warnik do wody 22L, 3 słoje 5L na stojaku
z kranikiem, 2 namioty ogrodowe, stół do tenisa stołowego i zestaw rakietek, 2 zestawy cateringowych, głośnik, listwy zasilające, przedłużacz, gaśnica, apteczka pierwszej pomocy, 2x światła dyskotekowe- kule, mop vlleda, kosiarka w zestawie, pojemnik na odpady 240L, drabina stalowa, kosz na śmieci.
Wartość projektu:
- Wartość całkowita dotacji celowej 15 000,00 złotych;
- w tym koszty poniesione 15 000,00 złotych, dotacja celowa z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego.
Opis wykonania poszczególnych działań podczas realizacji projektu:
Zgodnie z założeniami wniosku złożonego w ramach projektu Granty sołeckie, Sołtys oraz mieszkańcy zaangażowali się w przygotowanie miejsca w świetlicy pod nowe wyposażenie. Dzięki podjętym działaniom sołectwo może organizować wydarzenia okolicznościowe, zebrania wiejskie, pikniki na rzecz podnoszenia jakości spędzania wolnego czasu oraz integracji mieszkańców.
Projekt finansowany z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego


















